Přejít k hlavnímu obsahu

EDOOKIT - časté otázky

Zapomněli jste přihlašování na svůj účet?

  • Při zapomenutí hesla klikněte na ikonu Problémy s přihlášením vpravo dole na přihlašovací stránce. Dále postupujte dle návodu, který se vám zobrazí. Pokud se vám přístup nedaří, napište svůj požadavek na adresu hana.lenertova@zsmutenice.cz

Mé druhé dítě nastoupilo do školy a nevidím ho pod svým účtem. Lze ho přidat?

  • Ano, pod svým účtem můžete vidět všechny své děti, které chodí na naši školu. Toto nastavení může provést výhradně škola. Prosíme, napište svůj požadavek na e-mail školy – viz výše.

Změnil jsem e-mailovou adresu a nemohu si tedy obnovit heslo. Jak postupovat?

  • V tomto případě je nezbytné kontaktovat školu (e-mail školy viz výše), která ověří Vaši identitu a zadá Vám Vaši novou e-mailovou adresu do systému.

Manžel(ka) nemá vlastní přístup do Edookitu. Jak ho může získat?

  • Každý z rodičů může mít vlastní přístup. Přístupové účty zřizuje výhradně škola. Prosíme, kontaktujte školu – e-mail hana.lenertova@zsmutenice.cz

Mé dítě zapomnělo přihlašovací jméno nebo heslo. Jak mu mohu údaje změnit?

  • Po přihlášení do rodičovského účtu v menu vlevo dole naleznete stránku Nastavení / Nastavení přístupu žáků. Tam můžete svému dítěti nastavit přihlašovací jméno, heslo i jeho e-mailovou adresu.

Jedno z mých dětí již na této škole nestuduje, ale stále ho v Edookitu vidím. Jak ho můžu skrýt?

  • Vaše dítě pravděpodobně nemá ukončený zápis. Prosíme, kontaktujte školu, aby zápis správně nastavila (e-mail výše).

Mé děti chodí na různé školy, na obou z nich používají Edookit. Mohu je obě vidět pod svým účtem?

  • Děti z různých škol nelze vidět pod jedním účtem. Kvůli ochraně dat má každá škola svůj vlastní datový prostor, oddělený od ostatních škol. V tomto případě tedy budete používat samostatné přihlašovací účty, jeden pro každou školu.

Jak si mohu změnit své osobní údaje?

  • Přihlašovací jméno, e-mailovou adresu, heslo a profilovou fotografii si můžete změnit v Nastavení. Ostatní údaje (například změnu jména nebo trvalého bydliště) musí nastavit škola (e-mail viz výše).

Chcete si nechávat zasílat upozornění na zprávy na svůj e-mail nebo telefon?

  • Po přihlášení do Edookitu klikněte vpravo nahoře na svůj monogram v kolečku - Nastavení/vyberte Nastavení e-mailových notifikací na nové objekty. Následně zaškrtněte, které objekty chcete zasílat na svůj e-mail, telefon.

V mobilní aplikaci potřebuji ID školy. Kde ho najdu?

  • Pravděpodobně ještě používáte starou mobilní aplikaci. Edookit mobilní aplikaci inovoval, nyní si ji můžete nainstalovat přímo z prohlížeče. Podívejte se na tento návod, jak na to. S novou aplikací nebudete potřebovat ID školy ani PIN. Pokud přesto starou aplikaci chcete využívat, ID Vaší školy je zsmutenice.