Hra má jednoduchý koncept: žáci dostali seznam hudebních pojmů, jako jsou noty, melodie, tempo, rytmus, jména hudebních skladatelů nebo hudební nástroje. Jejich úkol byl vybrat kartičku dle symbolu na hrací desce a k jeho prezentaci ostatním měli tři možnosti: nakreslit ho, popsat ho slovy nebo ho předvést pantomimou. Tato aktivita nejenže povzbuzovala kreativitu, ale také podporovala komunikaci a porozumění hudebním konceptům. Žáci, kteří zvolili kreslení, vytvořili poutavé obrázky, zatímco ti, kteří zvolili popis, zdůraznili své schopnosti vyjadřování a slovního popisu. Ti, kteří se rozhodli pro pantomimu, rozvíjeli své dovednosti v komunikaci bez slov. Hra posílila znalosti o hudebních pojmech, ale také podnítila spolupráci a komunikaci ve třídě. Žáci se nejen učili o hudbě, ale také si uvědomovali důležitost různorodých způsobů vyjadřování a porozumění.
Bc. Sebastian Komínek
