V měsíci únoru jsme započali ve II. B práce na výtvarném projektu, které se nám z důvodů větší nemocnosti trochu protáhly, a tak jsme měli možnost práci dokončit až koncem dubna.
Žáci měli nejdříve za úkol obkreslit svoji ruku za asistence spolužáka. Následně ji měl každý vydekorovat vším, co má rád, co ho vystihuje a také naplňuje. Děti zapojily veškerou fantazii a do obrázků se snažili promítnou oblíbené jídlo, barvy, aktivity, sladkosti, hry, hudebních nástroje, zvířátka a mnoho dalšího.
Společnými silami jsme ruce nalepili na velký papír a dopsali jména. Žáci pak dotvářeli obrázky tak, aby celý koncept sjednotili. Při práci bylo skvělé pozorovat, jak jsou děti schopné komunikovat, co by se jim kde asi tak mohlo líbit, jaká barva by se do dané části mohla hodit. Bylo zajímavé sledovat tento tvořivý proces, protože nejen vyučující, ale i samotné děti se o sobě dozvěděly spoustu nových informací. Snažily se respektovat názory svých spolužáků a společným kompromisem najít vhodné řešení.