V únoru jsme začali valentýnským pečením, děti si upekly jablkový moučník a kreativně vytvářely srdce. Z asijské kuchyně jsme zvládli vyrobit rýžové jarní závitky, které ovšem dětem moc nechutnaly. Příští hodinu jsme si proto zpestřili výrobou palačinek, kterou děti milují a stále patří mezi top recepty. O Velikonocích jsme se pustili do nelehkého úkolu výroby kynuté veky s pomazánkou z tvarohu, která se dětem velmi povedla. Na jaře, pokud nám přálo počasí, jsme pracovali na školní zahradě, kde jsme si zasadili cibuli a část bylinek, které používáme pro vlastní potřebu při vaření. A co se nám ještě vše povedlo? Mrkvové muffiny, tousty, zeleninový salát, pudinkovo-šlehačkové poháry, výroba vlastní bagety a taky společný nákup potravin, který se dětem velmi líbil. Poslední hodiny jsme si zpestřili vycházkou do přírody s návštěvou ranče, kterou nám umožnili manželé Janouškovi a Krejčiříkovi, a kterým patří naše poděkování.
Během celoročního vaření si děti zaznamenávaly recepty, které na konci školního roku obdržely formou svojí kuchařky. Po celou dobu jsme byla správná parta s dobrou náladou a chutí se naučit různé kuchařské dovednosti.